עיצוב מצגת עסקית

כתיבת תוכן שיווקי מנצח!

הֶחָלוּץ שָּׂם לוֹ לַמַּטָּרָה לְהַפְרִיחַ טֶקְסְטִים מְיֻבָּשִׁים, לְהַצְמִיחַ רַעֲיוֹנוֹת חֲדָשִׁים וְלִבְנוֹת תְּכָנִים אֵיכוּתִיִים.

אנחנו אוכלים ונושמים תוכן, כתיבת תוכן שיווקי לעסקים וקופירייטינג בעברית ובאנגלית.

אנחנו אוהבים להיות מקוריים והתוצאה מקורית ממוקדת ויצירתית

התקשרו לייעוץ טלפוני ללא עלות

השאירו פרטים והצטרפו לחלוצים!

רצינו להכיר לכם את הלקוחות שלנו, אבל אתם בטח כבר מכירים אותם

כתיבת תוכן שיווקי מנצח

אייקון

כתיבה שיווקית לעסקים

הצטרפו לחלוצים כתיבה שיווקית זו המומחיות שלנו! אנחנו ניצור לך קונספט יצירתי ומיוחד שמותאם אליך אישית. אנחנו אוכלים ונושמים תוכן, כתיבת תוכן לעסקים ושירותי קופירייטינג בעברית ובאנגלית. אז הקץ לחיפושים הצטרפו לחלוצים שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג המותאמת לאפיקי פרסום שונים

אייקון

אסטרטגיית תוכן

להקפיץ את העסק שלכם לראש חיפושי התוצאות ברשת אם מדובר בתוכן וירטואלי, או תקבע אתכם בזיכרון הצופים בכם אם מדובר במדריכים או מצגות. בכל שיטת שיווק נבונה – האמצעי האיכותי ביותר למינוף עסקיכם הוא כזה שישתמש במילים המוצלחות והקולעות ביותר מתוך כל שדה סמנטי, יעצב את הלוגו ואת התדמית שלכם כך שתחרטו לאנשים בזיכרון ותהפכו למותג מוביל, וייעשה לאחר חשיבה חדה וממוקדת במה שהעסק שלכם צריך. 

אייקון

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

כתיבת מאמרים מקצועיים ושיווקיים בעברית ובאנגלית, שירותי כתיבת תוכן שיווקי שמוכר. בנוסף כתיבה לחברות טכנולוגיה באנגלית. תכנים לאתרי אינטרנט ודפי נחיתה. מאמרי תוכן ומידע שפותחים צוהר לעולמם המקצועי בעבור הגולש הסקרן, לכן, כל תחום יכול לעניין, אם הוא נכתב כמו שצריך

הצטרפו לחלוצים שירותי כתיבת תוכן שיווקי עם מסרים ממוקדים ומותאמים

כתיבה שיווקית עסקית בניית מצגת עסקית מצגת משקיעים

מי אנחנו?

יש לנו כל-כך הרבה מה לספר לכם, אבל מה לעשות שצריך לקצר אז…
כבר למעלה מ-8 שנים (טפו טפו טפו), שאנחנו אוכלים ונושמים תוכן וקופירייטינג בעברית ובאנגלית, וממש לא מתכוונים לפרוש בקרוב (: 

הצוות שלנו מורכב מקופירייטרים, כותבי תוכן ובנוסף מתרגמים בעלי ניסיון רב, אנחנו מלאי מוטיבציה וטונות של כישרון. והתוצאה? איכותית, מקורית, ממוקדת ויצירתית.

אנחנו משקיעים בעבודה שלנו את הלב, הנשמה, הכבד וכמעט כל חלק פנים אחר שיש – פשוט כי אנחנו אוהבים אותה.

3 סיבות שהופכות את התוכן שלנו למנצח

numbers

אנחנו אוהבים להיות מקוריים – לכן, יש ליצור יש מאין, לבנות קונספט חדש, לחשוב על משהו שאף אחד עוד לא כתב, ולהשתפר כל הזמן תוך כדי תנועה – בקיצור, הבנתם – מקוריים.

numbers

אנחנו נהנים לבנות אסטרטגיה (ודי טובים בזה) – מיפוי הצרכים שלכם, אפיון התוכן, התאמה לקהל היעד, מה צריך, איך צריך, למה כמה ואיך – קודם אנחנו מאפיינים ורק אחרי זה כותבים.

numbers

אנחנו סקרנים (קצת כמו ילדים שמקבלים צעצוע חדש) – וכשאתה סקרן אתה לא מפסיק ללמוד, להשתפר, להתקדם ולחקור על כל נושא, כל לקוח, כל פרויקט וכל מוצר. סקרנים? נסו אותנו!

ה״חלוץ״ – כתיבת תוכן שיווקי

אסטרטגיית כתיבה שיווקית היא מתוחכמת ויצירתית יותר מאמצעי הפרסום הישנים, והיא בעלת יעילות מוכחת ובדוקה ואף מכילה תוכן מרתק. עולם העסקים הפרטי והציבורי הולך ומתעדכן ביחד עם האווירה התרבותית הסובבת אותו – והאווירה של ימינו דורשת תוכן. תוכן טוב. לכן, עם השימוש הנוכחי באינטרנט, אנשים מאסו בפרסומות ‘פופ-אפ’, באנרים מרצדים ופרסום אגרסיבי, מיושן, חוזר על עצמו ולא משכנע.

כתיבה שיווקית באינטרנט שמותאמת לעסק היא שם המשחק כשמדובר במכירה או בקידום האתר שלכם ברשת. על מנת לשווק נכון את האתר שלכם, יש צורך ביכולת הערכה נכונה של סוג העסק שלכם, לצד הענף, קהל הלקוחות ועוד. תוכן שיווקי לא מסתכם בכתיבה קולחת ומכירתית, אלא חייב לקחת בחשבון אתכם ואת מה שאתם מציעים. הכתיבה שלנו מושתתת על היכרות איתכם ועם העסק שלכם. כך למשל, עיצוב הקול השיווקי של שני אתרים המוכרים ריהוט בעיצוב אישי יכול להיות שונה בתכלית. אם במקרה אחד מדובר באדם יחיד בעל נגריית בוטיק, ובמקרה השני מדובר בחברה בעלת כמה סניפים, וזו דוגמה שטחית בלבד.

תוכן הוא מלך, וכדאי לוודא שהמלך לא עירום. כתיבה שיווקית באינטרנט של היום דורשת הבנה מעמיקה בצרכים המיוחדים של הרשת, זה לא הקופירייטינג של פעם, זה כבר תחום למקצוענים.

תוכן שיווקי - בתשלום הגיוני

הכתיבה השיווקית הטובה והאפקטיבית ביותר, היא כזו אשר אנו כותבים בשפה ברורה שהותאמה במדויק לקהל היעד. לדוגמה, אתר בעל תכנים משפטיים יעדיף להציע מאמרי תוכן ענייניים ודידקטיים, אבל אתר שמציע מוצרים לצעירים ישתמש בהומור ובסלנג.

במכירת מוצר רפואי יש להפגין בקיאות ורהיטות, אך בייחצו”ן אישי יש לפנות לרגש של הקורא. קל לזהות כתיבת תוכן איכותית ומוקפדת, היא תמיד תספק מידע עשיר ותתבצע בכתיבה סוחפת, אשר מוצגת לקורא באופן מסודר ואסתטי, מרתק ונטול שגיאות. לשם כך, כותב התוכן חייב להיות מיומן, חריף, להבין ולממש את רצונות הלקוח ולהצליח לכתוב באופן סוחף גם על נושאים שהוא לא מכיר. אנו מנחים את הכותבים שלנו לכתוב מתוך האמנה עמוקה שהחברה, או העסק שלכם, הם הטובים ביותר בתחומם.

כתיבה זו המומחיות שלנו!

אמיתי יעקבי הקים את “החלוץ” בשנת 2010 על-ידי עד אותם ימים קופירייטר בעצמו, שהשתעמם מהתכנים שנחשף אליהם, והחליט להקים חברה שתעיר ותעורר את השוּק בקול תרנגול!

קופירייטינג וכתיבת תכנים איכותיים הם המומחיות שלנו. לכן, אנו לוקחים רעיונות יצירתיים ומיישמים אותם בכתיבת תכנים קולחת, מקורית, שנונה ומסוגננת, בהתאמה אישית לדרישות הלקוח. ובנוסף צוות הקופירייטרים שלנו מקצועי ועובד מכל הלב, על מנת להעניק ללקוחותינו את המענה האיכותי והמהיר ביותר! זאת ועוד כל לקוח מקבל מאיתנו קונספט יצירתי ומיוחד שמותאם אליו באופן אישי ומקדם את מטרותיו.

שתפו:

זקוקים למשקיעים? צרו עמנו קשר

השאירו פרטים והצטרפו לחלוצים!

מצגת משקיעים
פתיחת WhatsApp
שלח/ הודעה
אני רוצה לקבל הצעה מהירה
Call Now Button