מצגת משקיעים

להיות חלוץ זה מחייב.

כתיבה שיווקית לעסקים, כתיבת תוכן שיווקי מנצח

הֶחָלוּץ שָּׂם לוֹ לַמַּטָּרָה לְהַפְרִיחַ טֶקְסְטִים מְיֻבָּשִׁים, לְהַצְמִיחַ רַעֲיוֹנוֹת חֲדָשִׁים וְלִבְנוֹת תְּכָנִים אֵיכוּתִיִים.

words have power

כתיבה שיווקית לעסקים כתיבת תוכן באנגלית כתיבת תוכן Seo לאתר שלך

הכנת מצגות בתשלום החלוץ שירותי כתיבת תוכן
תוכן שמפריח את השממה
אייקון

כתיבת תוכן שיווקי לעסק שלך

כתיבה שיווקית לעסקים, תוכן שיווקי שמוכר, תוכן מנצח לדפי נחיתה, פרופיל חברה, בלוגים, ניוזלטרים ורשתות חברתיות, כתבות לטאבולה ואאוטבריין, כתיבת תוכן seo ועוד – התוכן שלנו מקורי, מעניין, סוחף ומניע לפעולה.

אייקון

קופירייטינג
וקריאייטיב

בניית אסטרטגיית כתיבה שיווקית לעסקים, שמות וסלוגנים, מיקרו-קופי, קופי למודעות, באנרים, מצגות תדמית, תסריטים שיווקיים, טיזרים ועוד – והאמינו לנו, עוד לא ראיתם כלום.

אייקון

כתיבה שיווקיות
באנגלית

מצגות למשקיעים, קייס סטדי'ז, תוכן לאתרים, כתיבה לחברות טכנולוגיות ועוד – כתיבה שיווקית מקורית, מקצועית וכמובן ברמת שפת אם בלבד. לא מתפשרים על פחות.

רצינו להכיר לכם את הלקוחות שלנו, אבל אתם בטח כבר מכירים אותם

כתיבה שיווקית עסקית בניית מצגת עסקית למשקיע מצגת עסקית

מי אנחנו?

יש לנו כל-כך הרבה מה לספר לכם, אבל מה לעשות שצריך לקצר אז…
כבר למעלה מ-8 שנים (טפו טפו טפו), שאנחנו אוכלים ונושמים תוכן וקופירייטינג בעברית ובאנגלית, וממש לא מתכוונים לפרוש בקרוב (: 

הצוות שלנו מורכב מקופירייטרים, כותבי תוכן ומתרגמים בעלי ניסיון רב, מוטיבציה וטונות של כישרון. והתוצאה? איכותית, מקורית, ממוקדת ויצירתית.

אנחנו משקיעים בעבודה שלנו את הלב, הנשמה, הכבד וכמעט כל חלק פנים אחר שיש – פשוט כי אנחנו אוהבים אותה.

כתיבת שיווקית החלוץ הופך את התוכן שלנו למנצח

numbers

אנחנו אוהבים להיות מקוריים – ליצור יש מאין, לבנות קונספט חדש, לחשוב על משהו שאף אחד עוד לא כתב, ולהשתפר כל הזמן תוך כדי תנועה – בקיצור, הבנתם – מקוריים.

numbers

אנחנו נהנים לבנות אסטרטגיה (ודי טובים בזה) – מיפוי הצרכים שלכם, אפיון התוכן, התאמה לקהל היעד, מה צריך, איך צריך, למה כמה ואיך – קודם אנחנו מאפיינים ורק אחרי זה כותבים.

numbers

אנחנו סקרנים (קצת כמו ילדים שמקבלים צעצוע חדש) – וכשאתה סקרן אתה לא מפסיק ללמוד, להשתפר, להתקדם ולחקור על כל נושא, כל לקוח, כל פרויקט וכל מוצר. סקרנים? נסו אותנו!

Call Now Button