מצגת משקיעים באנגלית ועברית

מצגת משקיעים באנגלית ובעברית שתביא את המשקיע הנכון ומהר. בניית מצגת למשקיעים עם תוכן מקצועי, איכותי ומקורי. בנוסף קופירייטינג ואסטרטגיה שיווקית מנצחת. לכן, בניית מצגת ייעודית למשקיעים פוטנציאליים הינה בגדר חובה, ומעידה על הרצינות והאמינות של היזם. במטרה ליצור סקרנות וגם לגרום לעניין ראשוני במוצר או בשירות המוצע.

המצגת העסקית שתביא לך משקיעים

ייעוץ טלפוני ללא עלות

השאירו פרטים והצטרפו לחלוצים!

מצגת משקיעים באנגלית

מצגת משקיעים עסקית המציגה תכנית מתוכננת, מחושבת ומשאירה מסר מדויק ומשכנע כולל עיצוב תוכן ואסטרטגיה. באנגלית ובעברית

תוכן שמפריח את השממה
אייקון

עיצוב מצגות עסקיות

מצגת תדמית מספרת את הסיפור של העסק שלכם. הכנת מצגות בתשלום דרך בניית קונספט ייחודי, קופי מדויק, עיצוב מצגת וויז'ואל שמושך את העין, מצגת למשקיעים  שיוצרת סיפור אישי לעסק שלכם, באופן מסקרן שכל לקוח פוטנציאלי ירצה לקרוא.

אייקון

מצגת משקיעים באנגלית

מצגת למשקיעים סטארט אפ, פרויקט נדל"ן או כנס משקיעים, אנחנו מביאים את השורה התחתונה כבר על ההתחלה כדי לגייס את תשומת הלב. שימוש במסרים ממוקדים עיצוב מצגת למשקיעים לסטארט אפ שלך, עניינית, סוחפת ואפקטיבית.

אייקון

בניית מצגת מקצועית

עיצוב מצגת עסקית מקצועית. מצגת משקיעים מנצחת אנחנו יודעים איך להבליט את יתרונות המוצר או הרעיון דרך שימוש במילים הנכונות, הכנת מצגות בתשלום בעיצוב מותאם, ושימוש חכם בעקרונות המיתוג והבידול, כדי למכור מבלי למכור.

הצטרפו לחלוצים שירותי קופירייטינג ותוכן שיווקי, כתיבת תוכן לאתרים עם מסרים ממוקדים ומותאמים לך

כתיבה שיווקית עסקית בניית מצגת עסקית מצגת משקיעים

מי אנחנו?

יש לנו כל-כך הרבה מה לספר לכם, אבל מה לעשות שצריך לקצר אז…
כבר למעלה מ-8 שנים (טפו טפו טפו), שאנחנו אוכלים ונושמים תוכן וקופירייטינג בעברית ובאנגלית, וממש לא מתכוונים לפרוש בקרוב (: 

הצוות שלנו מורכב מקופירייטרים, כותבי תוכן ומתרגמים בעלי ניסיון רב, מוטיבציה וטונות של כישרון. והתוצאה? איכותית, מקורית, ממוקדת ויצירתית.

אנחנו משקיעים בעבודה שלנו את הלב, הנשמה, הכבד וכמעט כל חלק פנים אחר שיש – פשוט כי אנחנו אוהבים אותה.

3 סיבות שהופכות את התוכן שלנו למנצח

numbers

אנחנו אוהבים להיות מקוריים – ליצור יש מאין, לבנות קונספט חדש, לחשוב על משהו שאף אחד עוד לא כתב, ולהשתפר כל הזמן תוך כדי תנועה – בקיצור, הבנתם – מקוריים.

numbers

אנחנו נהנים לבנות אסטרטגיה (ודי טובים בזה) – מיפוי הצרכים שלכם, אפיון התוכן, התאמה לקהל היעד, מה צריך, איך צריך, למה כמה ואיך – קודם אנחנו מאפיינים ורק אחרי זה כותבים.

numbers

אנחנו סקרנים (קצת כמו ילדים שמקבלים צעצוע חדש) – וכשאתה סקרן אתה לא מפסיק ללמוד, להשתפר, להתקדם ולחקור על כל נושא, כל לקוח, כל פרויקט וכל מוצר. סקרנים? נסו אותנו!

רצינו להכיר לכם את הלקוחות שלנו, אבל אתם בטח כבר מכירים אותם

ה״חלוץ״ – השותף שלך בבניית מצגת למשקיע

עיצוב מצגת עסקית / מצגת למשקיעים. אחד מהכלים השיווקיים החשובים והבולטים ביותר בעולם העסקים היא המצגת ומטרתה היא לסייע לבעלי עסק וחברות גדולות בהצגת ומכירת מוצר או שירות מסוים לשיתופי פעולה עם חברות, אנשי עסקים או ומשקיעים שונים המסייעים לפעילותו העסקית. מעבר לכך, משתמשים במצגות עסקיות בכנסים שונים בארץ ובעולם, בעמדות מכירה או באתר העסקי, על מנת להעלות את רווחיות העסק או העלאת המודעות למוצריו ושירותיו. מכיוון שלעיצוב מצגת מקצועית נדבך חשוב ומשמעותי מאוד בתקשורת, עליה לייצג את העסק באופן מקצועי ולהעביר את האינפורמציה הדרושה בצורה נעימה, ברורה ואטרקטיבית ועליה לשדר בראש ובראשונה אמינות כדי להשיג את היעדים של העסק ויצירת בידול משמעותי מהמתחרים.

מכיוון שהכנת מצגות עסקיות היא נושא חשוב ובעל משמעות רבה לעסק, יש להשקיע בה ולהקפיד שהיא עומדת בסטנדרטים הגבוהים של השוק. אנחנו ב״החלוץ״ מתמחים בהכנת מצגות עסקיות בכל התחומים:

עיצוב מצגת עסקית - בתשלום הגיוני

מצגת עסקית / מצגת למשקיעים צריכה בראש ובראשונה להפתיע את הצופה, ולגרום לו להשראה. על מנת להשיג זאת, בבנייה ועיצוב מצגת עסקית יש לשים דגש רב על עיצוב המצגת (בהתאם לתחום העסקי המדובר) שצריכה להיות בנויה בצורה הגיונית עם ראשי פרקים ברורים, כמו לדוגמה:

  • רקע כללי של העסק ופעילותו
  • הצגת הצוות
  • קהלי היעד
  • יעדים ומטרות קצרות וארוכות טווח
  • פורטפוליו של פרויקטים ולקוחות קיימים
    מעבר לכך, על מנת לבנות מצגות בעלות השפעה, יש לחשוב מנקודת מבטו של הלקוח, במיוחד אם מדובר על משקיעים פוטנציאליים – כמו לדוגמה, איזה אינפורמציה רלוונטית בשבילו במיוחד בנוגע לעסק ומוצריו?

החלוץ עיצוב מצגת למשקיע המתוחכם

עיצוב מצגת למשקיע פוטנציאלי הינה בגדר חובה, ומעידה על הרצינות והאמינות של היזם. מטרת המצגת היא לגרום לעניין ראשוני במוצר או בשירות המוצע. יש לקחת בחשבון מספר נקודות קריטיות:

  • נקודת המבט של המשקיע: צאו מנקודת הנחה שהמשקיעים לא מכירים את העסק שלכם, וגם לא אתכם. המצגת צריכה לעזור להם להבין, במהירות ובפשטות, למה הם צריכים להשקיע דווקא בכם ולמה למוצר או השירות שאתם מספקים יש פוטנציאל.
  • יצירת אמינות: מצגת איכותית, קצרה, קולעת ומעניינת, תגביר את תחושת האמון בכם ותגביר את הסיכויים לפעילות עסקית משותפת.
  • ייחודיות ויסודיות: דרך המצגת יש לכם הזדמנות לתת הוכחה לצורת העבודה שלכם ולהראות את הייחודיות שלכם כיזמים.

התכנים הרלוונטיים במצגת עסקית

כאמור, המצגת העסקית מסייעת לכם להציג את החברה או העסק בצורה המקצועית ביותר, עם זאת לא צריך ליצור מצגת ארוכה, מייגעת ומלאת אינפורמציה. הסוד טמון ביכולת להעביר את המידע הדרוש באופן ממוקד שמעביר את המידע הרלוונטי ביותר למשקיע הפוטנציאלי. הדגש צריך להיות במיוחד על:

  • מהו רקע על החברה ומי הם אנשי המפתח העובדים בה?
  • מהו חזון החברה?
  • מהם המטרות והיעדים לטווח הארוך והקצר?
  • מהו המודל עסקי?
  • מהו יתרונה הבולט בשוק לעומת חברות אחרות?
שתפו:
שתפו:
פתיחת WhatsApp
שלח/ הודעה
אני רוצה לקבל הצעה מהירה
Call Now Button